Retour Beleid

 

Verzending 

- Wanneer word mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden verzonden vanuit België en kunnen geleverd worden binnen heel België en Nederland alsook Duitsland en Luxemburg. Bestellingen worden 1 – 3 werkdagen na het plaatsen van een bestelling verzonden.

 

Besteld op zondag (na 13u), maandag of dinsdag (voor 13u) : Verzonden op woensdag

Besteld op dinsdag (na 13u), woensdag of donderdag (voor 13u): Verzonden op vrijdag

Besteld op donderdag (na 13u), vrijdag, zaterdag of zondag (voor 13u): Verzonden op maandag

 

Nederland heeft een langere levertijd dan België.

Houd hier rekening mee!

 

- Heb je de correcte verzendkosten betaald?

Bij het niet betalen van de verzending word de bestelling pas verstuurd na ontvangst van deze betaling.

Je bestelling word niet terug vergoed indien je dit weigert. Daarom raden wij aan altijd alles correct te lezen om deze fout te vermijden.

Na 1 maand hebben wij het recht deze bestelling niet meer te versturen als er alsnog geen betaling is ontvangen.

 

Gelieve bij vragen contact met ons op te nemen. Dit kan via info@celinemarce.be.

We reageren zo spoedig mogelijk.

 

- Waarom is de verzending zo hoog?

Jammergenoeg kiest niemand voor deze hoge prijzen behalve Bpost zelf.... Hier onder zal ik ze voor jullie in detail uitleggen zodat jullie weten hoe dit komt. Deze prijzen zijn bekeken via hun tarieven bij Sendcloud alsook adhv de facturen die ik ontvang van Sendcloud. Jammergenoeg zijn er verschillende kosten die wij als kleine bedrijven pas zien op onze factuur.

 

Er word gratis verzending aangeboden vanaf een bepaalde prijs, dit kan je zien in je winkelmandje adhv welk land er naar verzonden word.

 

- Elk pakket heeft een service kost van Bpost, dit is 0,80 €

- Elk pakket heeft een vervoerskost van Bpost, dit is 0,10€

- Elk pakket heeft in de periode van het eindejaar (de feestdagen) een piektoeslag van 1€ van Bpost

- Ook word er een kost van 2,55 aangerekend door Bpost  bij het terugsturen van een onopgehaald pakket

- Het incorrect invullen van je gegevens kost ons 1,05€ door Bpost

- Er is een densiteit toeslag van 0,20€ door Bost

 

Deze prijzen verschillen elk jaar en veranderen ook zomaar... Dit word standaard geteld door Bpost bovenop de "korting" die wij krijgen van Sendcloud. Niet elke kost rekenen wij aan in jou zending, denk aan de laatste 2 kosten, de retourkost word wel aangerekend indien je je bestelling nog wilt.

 

Dit zijn de huidige tarieven excl bijkomende kosten

- België 6,25€

- België Afhaalpunt 5,55€

- Nederland 9,45€

- Frankrijk 13,39€

- Duitsland 10,42€

- Luxemburg 9,52€

 

- Tracking

Traceer hier je zending https://tracking.eu-central-1-0.sendcloud.sc/

 

Leveren/Retourneren

-Retourneren van onze producten is niet mogelijk.

 

-Als een product beschadigd is  neem dan zeker contact met ons op binnen de 14 dagen. We zoeken dit samen met jou uit en vergoeden de bestelling indien bewijs is geleverd adhv een cadeaubon. Bewijs vind u hier onder.

 

-Het niet bekijken van je tracking e-mail in je inbox/ongewenste mails, of niet ophalen van je pakket valt niet onder onze verantwoordelijkheid. Dit betekend dat u hiervoor geen vergoeding ontvangt, wilt u uw bestelling toch dan zal u de verzendkosten en retourkosten van Bpost aan ons moeten overmaken voor het her-verzenden.
Na 1 maand word deze niet meer opgezonden.

 

-Verloren pakketten vallen niet binnen onze verantwoordelijkheid, dit betekend ook dat u hiervoor geen vergoeding ontvangt.
Wij kunnen enkel een klacht indienen (dit doen wij op aanvraag 14 dagen nadat het op bezorgd staat en/of vermist is. Na 21 dagen kan Bpost niets meer doen) en horen vaak hetzelfde antwoord "we weten niet waar het pakket is", daarom raden wij je aan om zelf contact op te nemen met Bpost en duidelijk te communiceren met hen, zij hebben rechtstreekse toegang tot het systeem. Zij zullen zeggen dat je met ons contact moet opnemen, weet dat wij enkel maar een klacht kunnen indienen en Bpost wel in het systeem kan kijken.
Contact opnemen met Bpost kan via deze link https://www.bpost.be/nl/bpost-contacteren 

Is je pakket nog steeds verloren, gelieve onderstaand document binnen de 17 dagen in te dienen bij Witchling. Dit proces kan enkele weken duren omdat Bpost en Sendcloud samen de oorzaak zullen bekijken.

Download het document onderaan de pagina.

 

- Vergoeding verloren pakket Bpost

Heeft Sendcloud laten weten dat je een vergoeding krijgt van Bpost (zie hierboven). Dan hebben wij het recht om deze vergoeding te houden als je niet antwoord op onze mail binnen de 14 dagen. Wij sturen altijd een mail om je rekeningnummer te ontvangen zodat we de storting kunnen doen, antwoord je hier niet op dan ga je akkoord met het niet ontvangen van deze vergoeding.

 

-Gestolen pakketten vallen ook niet binnen onze verantwoordelijkheid,dit betekend ook dat u hiervoor geen vergoeding ontvangt.
Gelieve daarom altijd bij Bpost je instellingen te bekijken. Hier kan je aangeven waar je bestelling naartoe mag indien je niet thuis bent.

 

- Ontbrekende items

Helaas is het al voorgevallen dat mensen proberen te liegen over de inhoud van hun zending. Daarom moeten wij strikte regels toepassen. Als onze stock klopt en/of er is bewijs van bijvoorbeeld een live stream dan kunnen wij jou niet helpen. Dus je word niet vergoed en krijgt ook geen vervang item. Wij kunnen enkel de echtheid van je claim controleren als je het pakket opent op video dus niet als het al open is. Dit is heel jammer voor de mensen die eerlijk zijn dat wij zo'n maatregelen moeten nemen, hopelijk is er begrip.

 

Bewijs valt onder screenshots van tracking etc en/of  foto's/video tijdens het uitpakken. Gelieve ons met respect en beleefdheid te contacteren, onrespectvol gedrag en eisen stellen word niet geapprecieerd.

 

Betalingen

Betalen kan veilig via Mollie. Je kan dan betalen met bancontact, kredietkaart, iDEAL , KBC/CBC Payment Button, Belfius Direct Net. Indien dit niet lukt neem gerust contact met ons op en dan kan het via overschrijving.

 

Opgepast

U bent verantwoordelijk voor het correct invoeren van het afleveradres en e-mail. Kijk dit dus goed na alvorens uw bestelling definitief te maken. Dit betekend dat u hiervoor geen vergoeding ontvangt, wilt u uw bestelling toch dan zal u de kosten aan ons moeten overmaken voor het her-verzenden en her- bestellen.

 

Bewijs Van Niet Ontvangst Bpost Pdf
PDF – 103,9 KB 3 downloads

Volg Ons

Witchling

Drie Koningen 6

8730 Beernem

 

BE 0769.399.842.

 

 

Info@celinemarce.be